Friday, September 20, 2013

SIAPA ZARA/ZAINAB IBRAHIM NI?

gambar2 dibawah mengambarkan siapa saya ni sebenarnya sengaja nak bagi tau pembaca2 (kalau ada la.... pembaca kalau tak ada saya jadikan ni diary ja la)
suka berkumpul adik beradik lain tak de makan...je
 saya memang suka berkumpul ngan adik beradik mula2 makan2 lepas tu bersembaang kejap lagi mula bertekak....adik beradik biasa la esok bertekak minggu depan jumpa kat rumah mak baik la semola
bercita2 tinggi kalau bolih nak rumah ada kolam renang cam gini bolih?
 saya memang bercita2 tinggi tapi saya jugak rajin berusaha tak de la setakat bercite2 je saya akan berusaha sampai saya dapat apa yang saya nak memang saya dah dapat pun pernah bergelar jutawan waktu umur saya 28tahun (dulu2 kalau ada duit 5 juta millionaire la tu) tapi semua punah....gara2 tak pandai manage duit sebab tu sekarang saya ajar anak2 saya jadi kedekut every single cents must count...tapi saya tetap bangun tak rebah selama2 nya saya percaya tuhan akan makbulkan doa saya satu hari nanti....tunggu.....
suka sangat memasak especially lauk kampung
 saya suka sangat memasak....hari2 saya masak untuk anak2 saya (safe budget pun ya) hai orang kampung la plak masakan kampungla yang saya suka masak, tapi sekali2 suka jugak masak western sebab my princess suka western, jgn2 dapat menantu sok pun western, gasak la janji diorg jgn jadi western sudah......
suka berposing macamla lawa
 ha..... jgn marah saya memang suka bergambar dan posing lawa walaupun tak lawa tapi manis tu ada
dunia dan akhirat seimbang


 bab ni saya memang jaga tapi kebanyakan orang tak tahu sebab saya tak suka menunjuk2 dan bercerita dengan org yang saya ni pandai mengaji,baca jawi cuma anak2 saya yang tahu sebab saya yang ajar diaorg mengaji masa diaorg kecil2 la...dah besar ni dioarg la ajar saya plak sebab saya dah hantar kelas mengaji saya dulu tak kelas2 mak tih depan rumah ja.....
kawan 20 tahun dulu
 saya sangat value kawan2 lama saya sebab tu pernah kena tipu dengan kawan lama...tapi yang ini memang baik namanya sha...baru jadi balu comel lagi orangnya
periang


ha......yang ini mengambarkan saya seorang yang periang,tapi susah nak percaya orang sebab dah banyak kali terkena,saya jugak kadang2 agak tegas dan degil (ini  ada kena mengenai dengan umur kut he,he kadang2 cepat pemarah tapi tak pe saya jugak seorang yang cepat pemaaf o.k lain kali saya ceritakan pulak sape suami saya jeng....yang ini issue hangat sebab tak siapa tahu siapa suami saya sebab jarang tunjuk kat orang tunggu........

No comments:

Post a Comment