Sunday, May 15, 2011

PELAKON MAJALLAH

Ha.ha.ha.ha. inilah gelaran yang adik beradik aku berikan untuk pelakon ni (ada aku kisah......)dah lama terreingen aku nak menulis blog ni asyik skodeng orang punya blog ja,teringin juga nak belajar-belajar berblogging,bolih juga aku ceritakan pahit maung,suka duka kehidupan ku akhirnya terpublish jugak....en3 aku ni selepas ku peram selama 3 tahun...ha...ko ambik berjanggut.....
masa ni tengah cun melecun.....sambut harijadi zarina kat melawati country club dapatla pakaian terbaik tapi hadiahnya ape ek? tong sampah ha.ha sampai hati ko na.....yang muka macam nak menangis tu kat air terjun templer park hai nak jadi pelakon la katakan jurugambar suruh posing,,,apalagi posing la.....
sampai keharini aku masih tertanya-tanya macammana bolih jadi pelakon tak da adik beradik,sedara mara,kawan sekampong yang jadi pelakon,minat nak katakan minat jadi pelakon tak juga...memang dah tertulis kut...aku lebih meminati bidang perniagaan yang bagiku lebih menjamin masa depan.lagipun masa ni aku memang dah ada perniagaan perabut yang mantap....kat usj...

No comments:

Post a Comment